E-Bülten SAYI-199

 
 
E-Bülten 199.Sayı - Aralık 2018
 
Sektörden Haberler  
 
 
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, “Bir Enerji Bir Nefes” Projesi Kapsamında Düzenlenen Fidan Dikim Töreni’ne Katıldı
 
 
 
Elektrik Tüketimi Anlık İzlenecek, Verimlilik Sağlanacak

 
 
 
 
EPDK Tarafından Resmi Gazete’de Yayımlanan Kararlar
 
 
 
TEDAŞ ile Sudan Arasında Eğitim İşbirliği Protokolü İmzalandı
 
 
 
“2030’da Her 10 Aracın 3’ü Elektrikli Olacak”
 
 
 
Dondurucu Havada Enerji Nakil Direklerinde Zorlu Mesai
 
Dünyadan Haberler  
 
 
BM İklim Müzakereleri: AB, Paris Anlaşmasının İşlevsel Hale Getirilmesinde Etkili Rol Oynuyor
 
 
 
İklim Değişikliği: Kuzey Kutbu'ndaki Ren Geyiklerinin Sayısı Yarıdan Fazla Azaldı
 
 
 
 
Hindistan’da Elektrikli Araçlar Çok Yakında Ev ve İşyerlerinde Şarj Edilebilecek
 
 
 
Rüzgarda Rekora İmza Atan İskoçya, İhtiyaç Fazlası Yenilenebilir Enerjiyi Depolamanın Yollarını Arıyor
 
Haftanın Raporu  
Altyapı Hizmeti Sağlayıcıları, Rekabetçi Kalmak için Müşteri Deneyimini Nasıl Geliştirebilir?
Navigant Research tarafından yayınlanan makalede, altyapı hizmeti sağlayıcılarına müşteri deneyiminde dönüşüm gerçekleştirmek için birtakım öneriler yer alıyor. Müşteri memnuniyetini iyileştirerek, şirketler rekabetçi kalabilecek ve dijital piyasa ortamında müşterilerine daha iyi hizmet sunabileceklerdir. Makaleye göre, müşteriler artık hizmet sağlayıcılardan tasarruf, güvenilirlik, dayanıklılık ve sürdürülebilirlik hedeflerini gerçekleştirmelerini bekliyor.
 
Raporun Devamı İçin Tıklayınız
 
Yaklaşan Etkinlikler  
 
IICEC Konferansı: Dünya Enerji Görünümü 2018 Türkiye Sunumu
20 Aralık / İstanbul

Distributech Conference & Exhibition
5 – 7 Şubat / New Orleans
 
 
10. Enerji Verimliliği Forumu ve Fuarı
28 - 29 Mart / İstanbul

ICSG İstanbul 2019
25 - 26 Nisan / İstanbul

 
 
İnfografik / Grafik